pondělí 13. dubna 2015

Řasenka | Rimmel London Scandaleyes XX-Treme - recenze



 Ahojky :).


Dnešní podvečer je jako stvořený k relaxaci ve formě blogování. Přicházím se svou první recenzí na kosmetický produkt a to novou řasenku od Rimmel London Scandaleyes XX-Treme. O testování této řasenky jsem si zasoutěžila na facebooku Rimmelek. Balíček mi přišel už v pátek, ale až nyní přicházím s mými dojmy. 


Řasenka slibuje neuvěřitelný objem, výrazný pohled a rozdělené řasy bez žmolků. Zkrátka vykouzlení skandálně eXX-trémního pohledu. Kartáček řasenky má zajímavý tvar. Jedna strana je oblá, která dodá objem, zatímco druhá strana má plochý kartáček, aby řasy zvýraznil a rozčesal. Co se ještě týče kartáčku, je krásně pružný a vyhovuje mi. Ač jsem se bála jeho používání, tak s nanášením jsem spokojená - je opravdu jednoduché a rychlé. Rovnoměrně nanese barvu od kořínků po konečky řas. 

 

Design řasenky je neonově červený s černým polepem na obalu. Balení se mi vzhledově líbí, i když mám radši tenčí řasenky, ale vzhledem k množství (12 ml) nemohu nic namítat. Množství je tedy nadprůměr :). Mimo jiné na zadní straně řasenky najdete i její odstín, což u téhle řasenky je 003 Extreme Black.



Po týdenním testování jsem došla k názoru, že pokud hledáte řasenku slibující objem, tady se ho moc nedočkáte. Alespoň já jsem ho moc nezaznamenala. V tomto ohledu jsem byla mírně zklamaná, čekala jsem mnohem víc. Ale abych řasenku vyhodila z okna, to opravdu ne. V druhé části slibující zvýraznění řas jsem spokojená. Řasy jsou krásně prodlouženy, zvýrazněny a bez žmolků. Při nošení drží a nedrolí se, nestéká.


Tímto bych ráda poděkovala Rimmelkám za možnost testování. Je to pro mě možnost zkusit něco nového, zkušenost, které si moc vážím.

A co vy? Dáte této krásce šanci? Popř. jaké máte s těmito řasenkami zkušenosti? :)

Přeji vám příjemný zbytek večera a následně snadný vstup do nového týdne.

S pozdravem

Alciellë

6 komentářů:

  1. Teda ten kartáček vypadá fakt zajímavě! Takový jsem ještě nikde neviděla.
    Řasy ti zvýrazňujě krásně, ale přijde mi, že ti je krapet slepuje - možná mi to jen přijde z té jedné fotky.
    Gumové kartáčky mám čím dál raději:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si tak všímám, tak tyhle kartáčky asi zažívají takový ten "boom". Většina řasenek už ho má taky. Musím se i přiznat, že řasenku mám čím dál radši než řasenky z Avonu. Ano, trošku slepovala, to musím uznat, že máš pravdu, ale asi to bylo tím, jak byla nová a taková mokřejší, teď už toho slepování nevšímám... To jsem tu asi opomněla připsat.

      Vymazat
  2. Po aplikaci to vypadá opravdu dobře! Super recenze :)
    Já řasenku používám jen výjimečně a celkem moc se nemaluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :3 opravdu strašně moc si cením vašich komentářů. Jen je škoda, že na tuhle řasenku jsem četla spíše negativní recenze, ale o tom to je, každému vyhovuje něco jiného. Můj první dojem taky nebyl zrovna nejlepší a chtěla ji zavrhnout, ale dala jsem ji šanci a pak jsem si ji oblíbila.

      Taky jsem se moc nemalovala, až teď poslední rok. Ono s líčením není ani kam moc spěchat :). Když potkávám 12tileté slečny, které jsou zmalované jako velikoční vajíčka, tak jsem ráda, že jsem já začala až později a tenhle "trend" se mi vyhnul :).

      Vymazat
  3. no podla mna je efekt celkom nic moc :/ Ale kto ma rad vysledok prirodzenych rias bude spokojny :)!

    Pozývam na GA o kozmetický balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s tebou souhlasit =) Místo extrémně skandálního pohledu je to spíš přirozený pohled, ale přesto jsem s řasenkou spokojená =). Možná ty přirozenější řasy jsou o moc hezčí než řasy obalené tunou řasenky, apod.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).