neděle 27. září 2015

Péče o vlasy | Tekuté modré krystaly - recenze

Čauky :)

Přeji vám krásný nedělní podvečer, ačkoliv je trochu více zamračený, doufám, že vám ho spravím touto recenzí na malý zázrak, který mi zachránil vlasy. A to doslova! ;) 


Jeden čas jsem neustále experimentovala s vlasy - měnila barvu, střih, neustálé žehlení vlasů, apod. Jednou jsem na to doplatila po menší proměně, kdy mi barva vlasů byla ponechána na hlavě cca přes hodinu, ne-li déle, pak opakované foukání, žehlení a tupírování. Určitě si dovedete představit, jak ty vlasy musely vypadat - jako přesušená nezkrotná sláma. Byla jsem zoufalá!

Navštívila jsem svou kadeřnici, kde mi byly doporučeny Tekuté modré krystaly od Black Professional Line. Od té doby na ně rozhodně nedám dopustit a opakovaně si je kupuji do zásoby.



Tekuté modré krystaly je sérum určený pro ošetření silně poškozených vlasů. Využívala jsem je převážně po umytí vlasů na roztřepené konečky, ale občas i jako ochranu před fénováním a žehlením, ať už do mokrých či suchých vlasů. Dokonce měli i pozitivní dopad na celkový vzhled. Vlasy vypadaly o dost zdravější, pevnější a leskly se. Krepatost se dost zmírnila, postupně mizela. A nejen to! Barva byla mnohem krásnější, přišlo mi, že vlasy o odstín ztmavly. Stačilo kapku séra vetřít do délky vlasů. Tedy alespoň já je vtírala do celé délky kvůli poničeným vlasům, jinak postačí konečky. Na krystalech se mi líbí jejich odolnost vůči vodě a jiným vlivům jako je nepříznivé počasí (sluneční paprsky, déšť), apod., tudíž mám jistotu, že vlasy jsou chráněny.



Tekuté krytaly jsou většinou na bázi arganového oleje, nebo lněných semínek obsahující vitamín F. Díky tomu se vlasová kutikula vyhladí, uzavře a tím je vlas zachráněn. Někomu se nemusí líbit, že jsou tu obsaženy silikony, mně však vyhovují a mám i pocit, že je vlasy potřebují. Tady se naše názory a pocity můžou rozcházet a já to beru. Každý musí vědět, co mu vyhovuje a co naopak ne.




Sérum je ve skleněné průhledné lahvičce s černým polepem (textem), ale může se vyskytovat i v plastovém obalu. Uzávěr na pumpování má bílou barvu a skvěle mi vyhovuje, víčko má však průhledné. Jak jsem psala výše, stačí jedna kapka, max. dvě, bohatě vám postačí na celou délku vlasů. Doporučila bych to s množstvím nepřehánět! Po velkém množství se vlasy slepují a vypadají nepřirozeně, jsou mastné. Krásně však provoní vlasy.

Tato lahvička (50 ml tuším) vydrží půl roku až rok dle spotřeby.  Lze ji koupit pouze přes internet, nebo u své kadeřnice. Cena se liší podle množství. Mě vyšly na cca 120 Kč přes kamarádku, poprvé jsem za ně dala 270 Kč u své kadeřnice. I přesto si myslím, že se nákup vyplatí, vlasy vám za to poděkují.

Málem bych zapomněla, krystaly nejsou pouze modré. Je hned několik druhů, každá barva preferuje jiný typ vlasů. S jinými prozatím nemám vlastní zkušenosti. Tekuté bílé (čiré, průhledné) krystaly pro regeneraci vlasů a lesk, oranžové (žluté) krystaly regenerují velmi suché vlasy a růžové krystaly zacelují roztřepené konečky.


A co vy? Máte s nimi zkušenosti? Jaký máte názor na silikony v produktech na vlasy?

Alciellë

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).