čtvrtek 8. října 2015

Lak RIMMEL LONDON 60 seconds SUPER SHINE | Recenze

Ahoj milý návštěvníci :)

Přeji vám krásné, ač ubrečené dopoledne. Nejlepší by bylo zavrtat se do peřin s pěknou knížkou a teplým nápojem. Bohužel u mě je to nemožné, práce volá, tak doufám, že aspoň vám den zpříjemním toutou menší recenzí. Určitě si někteří vzpomínáte, že jsem nedávno testovala řasenku Rimmel London Scandaleyes XX-Treme. Udivilo mě, že některým řasenka nevyhovuje, já si ji však oblíbila, ačkoliv na mou TOP příčku se nedostala. Ale dost ód na řasenku, každému přeci vyhovuje něco jiného. 



Za testotování jsem byla odměněna. Rimmelky mi zaslaly lak z nové řady 60 seconds Super Shine v odstínu 407 Hot Tropicana. Přiznám se, nejsem moc fanynka růžových věcí, ale v poslední době jsem se rozhodla ji dát šanci. A když jsem zjistila, že mi nádherně ladí k tílku, byla jsem nadšená. 

 
Lak dodá vašim nehtům nádhernou barvu s oslnivým leskem. Co se týče výdrže na nehtech, lak by měl zajistit bezchybný vzhled až po dobu 10 dnů, což u mě je prakticky nemožné. Kvůli mému zaměstnání se lak po třech dnech ošoupává, ať už jsou laky kvalitní nebo ne. Nebýt mé náplně práce, lak by myslím vydržel o dost déle, i když deseti dnům bych asi nevěřila. Každopádně pořád si udržuje přední příčky ve výdrži oproti jiným lakům, které vlastním.



Svým maxi štetečkem je lakování opravdu skvělé. Upřímně u laků mám radši tyto štetečky než ty tenčí, protože šetří čas svou rychlou aplikací a přesností. Zkrátka nehty vypadají jako od profesionála. Lak si mě nezískal ani tak štetečkem, barvou, ale svou rychleschnoucí schopností. Nikdy mě nebavilo čekat až lak zaschne. Každopádně kdybych se měla rozhodovat pro nákup tohoto laku, neváhala bych a šla do něj! Jen bych si vybrala jiný odstín, např. nějaký nude, popř. jiné odstíny. 

Děkuji Rimmelkám za možnost si vyzkoušet něco nového, ať už v podobě testování řasenky, či v podobě tohoto milého dárku :).

Doufám, že i vám bude lak dělat jen a jen radost a budete si tak svou lakománii rozšiřovat i o jiné odstíny. Přeji vám krásný zbytek dne :). 


S pozdravem Alciellë


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To ano, stejně tak perfektní krytí, což jsem tu zapomněla zmínit :). Nejspíš si pořídím další, ale spíše v jiných odstínech :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).