sobota 22. dubna 2017

L' oreal Paris Colorista Washout - Lila chair | Recenze

Ahoj. Usmálo se na mě štěstí a byla jsem vybrána jako DM skautka na testování nového produktu L' oreal Paris - Colorista Washout v odstínu Lilachair. Nevím, co mě to popadlo, či zda jsem byla tak nepozorná, že jsem zvolila tuto variantu, ale testování se z mé strany bohužel nezdařilo. Více o produktu a jeho testování v celém článku. 


L' oreal Paris - Colorista Washout je novinkou na trhu, která je dle mě opravdu skvělá především pro ty, co rády často experimentují s vlasy a často svou barvičku mění. Jedná se především o pastelové barvy v několika odstínech pro blond, ombré či zesvětlené vlasy, které se po 3 až 15 umytí vymývá. Na obalu je však uvedena informace 2 - 3 vymytí! 

Jelikož jsem brunetka (něco mezi měděnými a hnědými vlasy), měla jsem počítat s tím, že mi to nechytne, ač jsem chovala malou naději v místech, kde ty vlasy jsou světlejší. Moje hloupost, že ano. Mohla jsem se té chyby vyvarovat už při vyplňování dotazníku. Aby barva nevyšla vniveč, podarovala jsem kolegyni a ta svou kamarádku a tím pádem malé poznatky mohu připsat. 

Můj odstín Lilachair na té kamarádce jako blondýnce chytl údajně do modrofialové barvičky, ne však tak intenzivně jak čekala. Bohužel fotky se mi nepodařilo získat a tu ženu neznám, tak nemohu přidat důkaz ani to, po kolika vymytí barva zmizela. Na obalu je uvedeno, že lze k rychlejšímu vymytí se dá pořídit šampon Colorista Fader, což je velmi dobrý nápad pro někoho jako jsem já.. =D 



Co mě však nejvíce zaujalo na produktu? Jednoznačně jednoduchý, přesto nádherný design a velmi snadná aplikace. Líbí se mi, že se barva nemusí předem s něčím míchat, že nezapáchá. Nehledě na to, že nemusíte používat kondicionér. Líbilo se mi, že vlasy po barvení příjemně hladké, bez známek zničení, jakoby to ty vlasy zacelilo. Trochu jsem se toho obávala, co to s vlasy provede, neboť jsem nedávno byla na barvení. I to balení v tubě mi přijde daleko praktičtější než-li v různých lahvičkách. Balení obsahuje přehledný návod, barvu v tubě a dvoje rukavice. Tento produkt stojí cca 179,- Kč.



Mrzí mě, že barva nebyla znát, i když v prvním momentě jsem měla pocit, že jsem ji zahlédla. Taková světle filavoučká, ale šlo jen o můj pocit, nikdo jiný odstín neviděl. Příště si dám pozor a vlasy předem zesvětlím. Produkt i tak doporučuji, s tímto produktem je barvení zábava a zvládnete to i samy. 








Na závěr bych ráda dodala, že dalším jejich produktem je L' oreal Paris - Colorista Spray v různých odstínech, též pro světlé vlasy na jednorázové použití. Po jednom vymytí by barva neměla na vlasech zůstat a nehoda na oblečení jde snadno vyprat. 

Máte s těmito produkty zkušenosti? Máte raději klasické barvení, nebo tyto experimenty? Jakou barvičku byste zvolili? :)  

S pozdravem

Alciellë 

6 komentářů:

  1. Ahoj, pridam sve zkusenosti s touhle novinkou. Koupila jsem si je to asi vic jak tyden zpatky tuhle novinku akorat v modrofialove, takovem riflovem odstinu.no jelikoz jsem nechala odbarvit na blond pred nekolika mesici a rada experimentuju, neni barva ted uz muzu rict, co jsem na hlave jeste nemela! =D barva chytla krasne asi az moc na prvni dojem nastesti se po vysuseni dostavil vytouzeny odstin takovy jako na obalu. Takze spokojenost i co se nanaseni tyce! Horsi asi je to ze barvu uz mam tak dva tydny a nejde jak se na obalu pise 7 dnu, tak jednoduse vymyt, navic se vymyva do zelenkave takovy mint odstin, no teda stimhle jsem nepocitala takze nevim co pouzit na urychleni vymyti barvy. Za kazdou radu budu vdecna! Mam strach ze odbarvenim na blond bych vlasy zbytecne nicila =(. Kadernice mi poradila praci prasek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem tak slyšela, tak nejsi jediná, které to takhle drží =D. Já jsem ráda, že mi to nakonec nechytlo, i když mě ta barvička lákala. Až nyní jdu na stáhnutí barvy, ale už se vracím ke své přirozené barvě. S tímto však ani nemám zkušenosti, ale výše píšu, že L'oreal Paris má na to nějaký vymývací šampón Colorista Fader. Zkus to, nebo ten prací prášek, pokud to radila. Věřím, že to dál nechceš ničit. Přebarvit by to asi nešlo =(. Nebo počkat až to odroste.. zkus ten šampón a uvidíš.

      Vymazat
  2. Mě modrá na vlasech chytla, ale až po druhém nandávání. Ješě bych chtěla říct, ze v té řadě jsou 3-4 barvy určené na tmavé vlasy, a ostatní spíše na světlejší. Proto tam mají napsáno 3-15 umytí. Ty tmavší vydrží dokonce i 15, ale ty pastelové tolik nevydrží a čekala jsem to. Ale je super, že s něčím takovým přišli a určitě velký palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vážně záleží na barvě :). Děkuji za objasnění toho vymytí :). Taky jsem ráda, že s něčím takovým přišli, myslím, že to dost z nás ocení, především mladší ročníky, co se ještě hledají =).

      Vymazat
  3. Taky se s vámi podělím o moje zkušenosti s washoutem. Ráda experimentuji, protože jsem vyzkoušela spoustu barev, od světle růžové, lilka, tyrkysové nebo zelené. Barvy hezky vypadaj a vydržely mi teda né 7 umytí, ale vždycky tak 3 umytí a fuč, což ještě nen tak špatný. Horší je, že ta ZELENÁ nebo TYRKYSOVÁ skoro nejde smýt z vlasů! Tím myslím barvená blond. Po tom, co se ta tyrkysová odmyla, tak mi zbyla na hlavě divná zelená barva, které jsem se NEMOHLA ZBAVIT. po 1,5 měsíce jsem šla to šla sundat ke kadeřnici, ale horko těžko. A potom později se mi stalo ještě, že se mi vlasy zbarvily do zelena i po barvě lilek??! jinak barvičky hezký, ale špatný zkušeností dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to mohu být vážně ráda, že mně to nechytlo a že jsem se předtím nestihla odbarvit. Co teď tak slýchávám, tak skoro samá negativa. Zkoušela jsi i L'oreal Paris - vymývací šampón Colorista Fader? A nezkoušela jsi barevný spreje na vlasy? :) Občas mě to láká, ale už se trochu bojím experimentovat, aby to šlo snadno vymýt a neudělalo to více škody jak užitku :).

      Vymazat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).