středa 25. října 2017

Testování | Kosmetika Nivea (vzorečky)

Ahoj :)

po delší odmlce testování přicházím s recenzí na vzorečky kosmetiky Nivea. Tuto značku mám odmalička ráda. Převážně jejich krémy na obličej. Proto jsem soutěži neodolala a zkusila to. O pár dní později jsem poskočila radostí.


Když mi pošťák předával balíček, zaujala mě jednoduchá, přesto nádherná krabička. Ta byla sladěna do modré barvy s potiskem bílé mašle. Uprostřed mělo své místečko logo Nivea. V jednoduchostí tví krása a elegantnost.

Po otevření krabičky na mě vykoukl růžový hebký papír zalepený samolepkou Nivea.  Celé provedení vzorečku se nese v duchu barev modré a bílé - tuhle kombinaci miluji. Modrá patří mezi mé oblíbené barvy. Zkrátka modrá je dobrá.



Samotná krabička obsahovala:

  • Nivea Sprej anti-perspirant protect & care - 35 ml
  • 2x Nivea Pečující sprchový gel - 8 ml
  • 2x Nivea Pečující šampon Hairmilk pro normální vlasy - 9ml
  • 2x Nivea energizující denní krém proti vráskám Q10 plus C - 1,5 ml
  • 2x Nivea energizující noční krém proti vráskám Q10 plus C - 1,5 ml
  • 2x Nivea Čistící pleťové mléko Creme Care - 2 ml
a kartičku od Nivey - "Užijte si svou výhru!" s odkazy na facebook a instagram.. 


Nivea Sprej anti-perspirant protect & care 


Toto malé balení mi přijde strašně roztomilé a praktické. Množství toho vzorečku je 35 ml, anti-perspirant má ochránit tělo před pocením po dobu 48 hodin. Nejsem si zcela jistá, jestli je opravdu tak účinný. Výdrž antiperspirantu při ochraně proti pocení tu byla znatelná. Bohužel jsem nemocná, nemohla jsem ho vyzkoušet při větší zátěži, kde by se projevil daleko více. Ač mě to mrzí, nejsem favoritkou této vůně. Poprvé mi připomínala vůni pěny na holení. Teď bych ji po delším testování přirovnala spíše k "čistotě". Někomu se vůně může zdát  fajn, já však volím jiné. Anti-perspirant nezanechává na oblečení skvrny, což opravdu chválím. K pokožce je anti-perspirant vstřícný, zanechává ji hebkou, suchou. Svěžest vydrží. Anti-perspirant 150 ml vyjde cca na 59,- Kč.




Nivea Pečující sprchový gel 

Na sprchové gely jsem nenáročná, pokud se z nich neosypu (což se mi stává u Playboy sprcháčů). Nivea pečující sprchový gel si mě získal. Jsem mile překvapená. Bohatě pění, příjemná vůně třešňového květu, která je nevtíravá. Sprchový gel je obohacen o arganiový olej, který krásně vyživuje pokožku a zanechává ji sametově hebkou. Olejové perličky pokožku jemně masírují. A co víc, příjemný pocit zůstává i po vysprchování! Zaznamenala jsem dostatečnou hydrataci. Jsem spokojená a vřele doporučuji! Tento produkt v 250 ml seženete za krásných cca 63,- Kč. 

Nivea Pečující šampon Hairmilk 

Šampon, na který jsem z celé řady byla zvědavá nejvíce. Je určen pro normální vlasy, byl vyvinut právě pro regeneraci a výživu vlasů, kterou zrovna vyhledávám. Produkt slibuje krásné a pružné vlasy. Jsou zde obsaženy mléčné proteiny (zajišťují lesk a pružnost) a Eucerit. Jedná se o přírodní látku získávanou z tuku ovčí vlny, která umožňovala vznik stabilní emulze z oleje a vody. Eucerit vlasy hydratuje. Mám jemné vlnité vlasy, přesto mi tento šampon vyhovoval, vlasy nezatěžoval, ani nemastil. Příjemně voní. U mě vyvolal "wow efekt" v tom, že se vlasy daly krásně rozčesat i bez kondicionéru, což se mi ještě nikdy nestalo. Překvapil mě opravdu hodně. Výrobek lze sehnat cca za 77,- Kč v 400 ml. 


Nivea energizující denní krém proti vráskám Q10 plus C 

Bohužel zde nemohu moc posoudit. Krém by měl vyhladit vrásky, vyživovat a redukovat známky únavy. Chránit před slunečním zářením, hydratovat. Udržet pleť vyjasněnou a plnou energie. Obsahuje koenzym Q10 proti vráskám a Vitamín C. Mohu však napsat, že krém krásně voní, má lehkou texturu, tudíž se snadno roztírá. Upřímně si myslím, že během tak krátké doby bych ani viditelný rozdíl nezaznamenala. 

Nivea energizující noční krém proti vráskám Q10 plus C 

To samé, co výše, platí bohužel i zde. Vrásky ani unavenou pleť nemám, tudíž jsem žádné viditelné známky změny nezaznamenala. Noční krém by měl rozjasňovat pleť, aby nebyla mdlá a šedivá. Dodávat ji energii, intenzivně ji přes noc hydratovat a zmírňovat známky vrásek. Ráda bych ještě dodala, že krém se velmi rychle vstřebává, nezanechává pleť masnou. Má příjemnou vůni i konzistenci. Pleť je trošku pružnější než obvykle.


Nivea Čistící pleťové mléko Creme Care

Vlevo nalíčená, uprostřed a vpravo je levá strana odlíčená právě Čistícím pleťovým mlékem Nivea Creme Care


Toto pleťové mléko s vůní originálního krému Nivea obsahuje pečující složky jako je eucerit a panthenol, které by měly pleť čistit a hydratovat. Poradit by si měl i s make-upem. Pro testování jsem si aplikovala make-up, své denní líčení, abych vyzkoušela jeho sílu, neboť se ve mně probudila má přirozená zvědavost. Co nevyzkouším, tomu neuvěřím. Vůně je nevtíravá, příjemná. Jednoduché, ale rychlé odlíčení. Čistící pleťové mléko mě potěšilo, neboť pleť zůstala čistá a hydratovaná, aplikace nepálila a zabralo to pár minut. Opravdu lehce si poradil s vrstvou líčidel (make-up i řasenka). A hlavně nedráždí oči! :) Za mě opravdu klobouk dolů. Produkt 200 ml vyjde cca na 100,- Kč.



Velice si cením této možnosti vyzkoušet nové vzorečky kosmetiky, vyjádřit svůj názor. Ráda zkouším a objevuji nové věci, zvláště teď, když delší dobu marodím. Dělá to dny veselejšími, mohu se více rozvíjet ve vyjadřování - psaní, focení. Navíc, jak jsem psala výše, kosmetiku Nivea mám ráda od dětství převážně díky jejich péči o pleť - ke krému se neustále vracím. Navrací mi to vzpomínky na dětství u babičky, neboť tam jsem jeho kouzlo objevila a dodnes si zachovalo své místo na předních příčkách mého žebříku v péči o pleť. Málokterý krém mi vyhovuje. I teď se chystám pro další do své sbírky, protože se blíží zima a pleť potřebuje hydratovat o to více. 

Děkuji NIVEA, že jsem mohla být součástí testování. Těším se na další příležitost, pokud se naskytne.

A co vy? Měli jste šanci vyzkoušet tyto produkty? Vlastníte některý z produktů Nivea a který? :) 

Přeji krásné podzimní dny, 

Alciellë

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).